Home » , , » Mitt I Plåten! (1981) Titta Hela Filmen

Mitt I Plåten! (1981) Titta Hela Filmen

online streaming Mitt I Plåten! i HD-video. fullständig strömning Mitt I Plåten! i bästa kvalitet. ladda ner hela Mitt I Plåten! i bästa look videoformat. titta på strömmande Mitt I Plåten! i högupplöst format. fullständig film streaming Mitt I Plåten! i högkvalitativ video.


du får fullständig beskrivning av Mitt I Plåten! nedan:
  • Originaltitel : The Cannonball Run
  • Film titel i ditt land : Mitt I Plåten!
  • År av film : 1981
  • Genrer av film : Komedi,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1981-06-19
  • Företag av film : Eurasia Investments,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : 日本語, 普通话, العربية, English,
  • Varaktighet film : 96 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.2
  • Youtube ID för filmen : M0A_PaPfiXE
  • Översättning av film : FR,EN,IT,DA,BG,RU,UK,PL,SV,HE,NL,HU,CS,ES,TR,DE,
  • Maska av film :Warren Berlinger (Shakey Finch), George Furth (A. F. Foyt), Alfie Wise (Batman), Molly Picon (Mom Goldfarb), Robert Tessier (Biker), Farrah Fawcett (Pamela Glover), Michael Hui (Michael Ho, Lamborghini Babe #1), Norman Grabowski (Petoski), Adrienne Barbeau (Marcie Thatcher, Lamborghini Babe #2), Subaru Engineer), Richard Losee (Trans Am Driver), Rick Aviles (Mad Dog), Bianca Jagger (Sheik's Sister), Jimmy Snyder (The Greek), Bert Convy (Bradford Compton), Jamie Farr (The Sheik), Jack Elam (Doctor Nikolas Van Helsing), Roger Moore (Seymour Goldfarb, Valerie Perrine (Female Cop Pulling Over Lamborghini Babes (uncredited)), Jr.), Jr. (Morris Fenderbaum), Burt Reynolds (J.J. McClure), Sammy Davis, Jackie Chan (Jackie Chan, Dean Martin (Jamie Blake), Lois Hamilton (Seymour's Girl), Subaru Driver), Mel Tillis (Mel), Dom DeLuise (Victor Prinzim / Captain Chaos), Terry Bradshaw (Terry), Kathleen M. Shea (Starting Girl), Peter Fonda (Chief Biker), Laura Lizer Sommers (Lady in Distress), Tara Buckman (Jill Rivers, John Fiedler (Desk Clerk), Johnny Yune (Talk Show Host), Joe Klecko (Polish Racing Driver)

0082136

Mitt I Plåten! är den främsta film tillverkats av Eurasia Investments, som har en beskrivning av filmen är "Pumpa upp krockkuddarna och spänn på dubbla säkerhetsbälten - för nu blir det ett helvetes drag! Startskottet har just gått för världens största, snabbaste, vansinnigaste och mest olagliga bilrace. Från kust till kust genom hela USA, medan polisen försvinner allt snabbare i backspegeln. Alla tricks är tillåtna. Ju fulare, desto bättre. Först vinner. Men de riktigt stora vinnarna är USAs alla reparatörer! CANNONBALL RUN är 5.000 km av halsbrytande bilstunts och hämningslös humor, som gjort detta till tidernas största bilraffel. Regissören Hal Needham gjorde också megasuccén "Nu blåser vi snuten", så lita på att det går undan!". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

någon först se den här filmen är jag inte helt säker om jag liknande den idé eller ingen. Efter att ha sett det Jag kommer att använda att säga som jag i allmänhet verkligen uppskattar. Jag rekommenderar starkt den här filmen för de människor som för att göra din genre Komedi, . Kanske vill titta på den utan kostnad bara klick lämna och registrera, möjlig titta massor senaste filmtitlar utan kostnad.

... spela strömmande Mitt I Plåten! i topp videoformat 1080p ....




Screenplay : Brock Yates, Director of Photography : Michael C. Butler, Director : Hal Needham, Editor : William D. Gordean, Producer : Albert S. Ruddy, Original Music Composer : Al Capp, Editor : Donn Cambern
säker, nu du kan se film avseende Mitt I Plåten! fullständigt längd och erhålla den hyperlänk till detta video Mitt I Plåten! i hög kvalitet.


Tags: cross country race, all-star supporting cast,

You've just seen the movie categories Drama / Komedi / Romantik titled Mitt I Plåten! (1981) Titta Hela Filmen. You can bookmark this page with the URL https://filmerutkladnad.blogspot.com/2016/07/mitt-i-platen-1981-titta-hela-filmen.html. Thank you!
Mitt I Plåten! (1981) Titta Hela Filmen 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Filmer Utklädnad - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger